ellenk

Kortvisit i nynäs.

Kategori: Allmänt

Hej!
2 veckor sedan jag var hemma i nynäs sist. Nu är jag här igen av anledningen att mamma kommit hem. Konstigt och skönt!
Hunnit med att vara hos läkaren och bestämma operation, varit på hockey och tittat på Philip och tillsist myst med Frans.
Idag kommer hela mammas släkt ner hit också så vi ska ha kalas ikväll för henne och Johan.
Mysigt att hinna träffa alla innan jag ska åka tillbaka igen redan imorgon. En snabbvisit helt enkelt.

Trivs så bra nere i Halmstad, har hunnit flytta och ska flytta igen nu i veckan. Äntligen blir det mer permanent nu. Så nu ska jag förhoppningsvis inte flytta på ett tag!
Har fått tillbaka första tentan i skolan nu också, klarade den och det känns så skönt.
Vad finns det mer att berätta om det som hänt i mitt liv?
Tråkigt med mobilbilder men här kommer lite smått å gott 😊

Kommentera inlägget här: