ellenk

Det är galet!!

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om jag har varit med om denna värme i september i Sverige förut.
Idag har det varit 30 grader varmt, helt vindstilla och fuktig värme.. Allt annat än det tydligen brukar vara här nere. Det är vanligt med regn och storm...
Jag vet att man inte får klaga, men det är så varmt. Och jag skulle verkligen behöva min sommar garderob som jag har hemma i nynäs. Har alltså inga klänningar, shorts eller sköna sommarkläder. Då blir de lätt mer pest. Speciellt när det inte finns någon normal svensk luft.. Känns som Spanien väder!
Det är galet!

Sparade en bild från snapchat idag. Så den får duga fint för detta inlägg.. Nu är klockan halv 8 på kvällen. Solen har gått ner, det är fortfarande lite ljust ute men det är 25 grader. Det är bara galet! Haha

Kommentera inlägget här: