ellenk

Jäkla måndagar..

Kategori: Allmänt

Herregud känner jag bara. Denna dag!
Totalt alla stressar upp varandra för den här hemtentan. Jag som skjutit upp den hela helgen kände total ångest idag.
Nu har jag efter lite samtal med Angelica klarat upp ganska mycket. Har en sak kvar att skriva om och det är mina egna reflektioner om hur jag kan arbeta med ämnet.
Nu känns det bra igen, det får bära eller brista helt enkelt!
Angelica är så bra och vi kom på att vi faktiskt kanske kommer jobba lite lika och mycket samarbete mellan våra yrken. Känns skönt inför denna utbildning så jag kan prata lite med henne om jag fastnat på något ställe..
Annars så lyckades vi bra med förberedelser inför en prestation idag. Är bara nervös för att vi ska prata inför alla. Men det löser sig.

Dagen har utformats sig till det bättre, vilket är bra: hade ingen bra start alls idag. Sov som en kratta inatt. Har bara sovit jätte lätt och vaknat flera gånger. Drömt super mycket olika drömmar. Är så trött på att de alltid hamnar om samma grundsaker. Snälla kan min hjärna bara låta mig gå vidare? Varför ska man behöva utstå såna här saker? Eller ens behöva uppleva dom från början är frågan. Men sånt är livet!

Nu ska jag äta middag, skriva klart den här jäkla tentan och sen ta en varm dusch! Så skönt!

På fredag får jag krama om alla jag älskar igen!!<3

KOMMENTARER:

  • Ankitrician säger:
    2016-09-19 | 22:29:30

    Bästa Ellentrician, så kul att bolla lite med dig om våra utbildningar! Vi ses snart love

Kommentera inlägget här: