ellenk

Mami!

Kategori: Allmänt

Idag är det på pricken 1 månad tills min mamma kommer hem från Thailand.
Det har alltså gått 6 månader sedan jag sist såg henne.
Kommer ihåg precis när hon åkte och det var många kompisar som sa "shit, jag skulle aldrig klara ett halvår utan min mamma".. Då trodde jag inte att det skulle bli så svårt. Men nu.. Nu börjar det bli väldigt jobbigt. Speciellt när jag är här i Halmstad och mina känslor förstärks med 100ggr för att man inte har någon riktigt nära.
Nu längtar jag efter henne och vill att denna månad ska gå med ett svep. Jag vet att den kommer det.
Det finns inte mycket som slår att ändå bara ha sin mamma nära. Det är en känsla som man lätt tar för givet, som vi måste ta mer hand om.

Men snart är hon hemma, längtar till den 13 oktober så jag kan åka till nynäs härifrån och krama om henne!

Kommentera inlägget här: