ellenk

One of those days..

Kategori: Allmänt

Hej!
Har tänkt skriva hela dagen men såklart kommit av mig.
Tänkte skriva innan skolan, men mådde inge bra, tänkte skriva när jag kom hem men var för hungrig så glömde bort, tänkte skriva på min fruktstund men fick flyt på skrivandet och började plugga igen och tillslut så tänkte jag skriva när jag fastnade igen men då ringde jag Amanda och pratade med henne ex antal minuter/timmar.
Nu ligger jag iallafall i sängen, redo för att sova.
Det har varit en lång och dålig dag som startade med att jag fick ett par byxor stulna från tvättstugan. Vem vill ens ha ett par använda byxor?
Försatte med stress över skolan, stress över att vi stressar upp varandra i skolan, stress över oklarheter pga otydliga direktioner från lärare.
Men nu är dagen över och så skönt det är. Det finns också några positiva saker med dagen och den första att jag förmodligen har en ny lägenhet påg. Hoppas på den!!
Sen att jag bokat en flygbiljett hem till om 2 veckor, får då dessutom vara hemma i en hel vecka. Är så glad och har sån hemlängtan just nu så jag vill bara att tiden ska gå.
Men nu ska jag passa på att somna i tid. Imorgon är det en lång dag i skolan, följt av grillmys. Ska försöka titta in ändå!
Ciao ciao <3

Kommentera inlägget här: