ellenk

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej!
Återigen ska jag strax sova här.
Hade tänkt titta in under dagen men har fastnat framför mig tenta större delen av dagen. Har kommit framåt dessutom så är väldigt glad.
Det känns inte hopplöst längre, bara svårt att få till skrivandet så att jag formulerar mig rätt.
Har hela helgen på mig så det ska jag lösa.

Nu ikväll har jag varit med Jennifer och några av hennes kompisar och käkat på ett ställe som heter wild west. En portion för en jätte, men gött var de.
Så ligger här med matkoma och är faktiskt trött. Vaknade tidigt imorse trots att jag hade tänkt ta sovmorgon och nu när jag är så mätt är mitt huvud inte fullt av massa tankar och teorier osv så nu ska jag nog kunna somna bra ikväll!

Fick ett så gulligt sms av Nathalie imorse som gjorde mig dag så bra, de satte en positiv anda för hela dagen så den har fortsatt så.
Fick också veta idag helt säkert att jag ska flytta. De känns så bra då jag inte riktigt trivs i just denna lägenhet. Men mer om det någon annan gång. Imorgon ska jag upp och ta en pw, sen passa på att köpa gymkort också innan skolan. Saknar de så galet mycket nu.

See yaa laater

Kommentera inlägget här: