ellenk

Sista sommardagarna!

Kategori: Allmänt

Hej!
(Såklart skrev jag ett inlägg som försvann)
Det var ett tag sen, så idag blev jag tillsagd att skärpa mig.
Ska bättra mig så detta nya kapitel av mitt liv också blir ett minne här i bloggen. Så kul nostalgi att se tillbaka på.

Vad har hänt sedan sist då?
Ja det största är ju att jag flyttat till Halmstad. Ska skriva mer om det i ett annat inlägg, tror det är någon mer som vill veta det.

I helgen åkte jag till Stockholm och vände för att åka vidare till bäsinge i Dalarna med mina tjejkompisar.
Vi hade det supermysigt, det mesta vi gjorde var att äta. Men vi hann med att mysprata, spela spel, paddla och återigen fånga en helt fantastisk solnedgång. Åh vad jag älskar att spendera tid med dom. Även fast alla har liv på sina egna håll nu, är det samma sak när vi ses och jag älskar att vi håller den kontakten vi har!
Här kommer lite bilder från helgen.
Until next time, puss.

Kommentera inlägget här: