ellenk

Tristess

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag ledig och har fördrivit min dag med att läsa kurslit och tittat på gossip girl. Började titta när jag flyttade hit för att jag inte visste vad jag skulle börja att se. Och vips så är jag nu inne på sista säsongen. Jag vet, jag är nog en av de största serietorskar denna värld beskådat.
Sitter och längtar hem faktiskt, när man är själv såhär så är det såklart det första man tänker på. Och förutom min familj och vänner som jag längtar efter så längtar jag mest tills jag får åka hem och sätta mig och färga håret och bli klippt. Är så trött på mitt hår nu, det är slitet, och förutom utväxten så blir färgen ful i mitt hår av solen.. Åt de varma hållet, vilket jag inte tycker passar mig.
Så det blir en släng av mörkt i håret igen. Som jag hade i vintras. Trivdes så bra i det!

Kommentera inlägget här: