ellenk

Trött!

Kategori: Allmänt

Min tenta är äntligen inlämnad. Har dock ingen feeling på den ännu.. Men hoppas det går vägen.
Jag ska nu gå och sova. Värmde precis en kopp kamomillte som jag tänkt prova för att jag sover så otroligt dåligt. Det är säkert för denna tentan och stressvecka i skolan. Men snart är den över. Känner bara att jag måste sova något inatt, för imorgon har vi en sjukt flummig redovisning pä morgonen.
Ikväll har Jennifer hur som helst varit här och ätit middag med mig, det blev tacos. Var så sjukt sugen på det!
Så är proppmätt nu istället och känner mig så obekväm i kroppen och otränad. Ska komma igång nu igen, som jag sagt så många dagar nu... Men imorgon ska jag köpa nytt gymkort, har äntligen bestämt vilket gym det blir.

Dags att dricka te, see yaa!

Kommentera inlägget här: